• 締切済み

至急!英訳お願いします。

shigarami3の回答

回答No.1

Today I will talk about this tennis racket. This string with a tennis racket is gut. When i play tennis, i always bring another racket and gut. That spare racket and gut is the same as i usually use. This is because if my racket and gut is not the same, the weight and the distance are different and i can't perform well. but if i use the same type of racket and gut i can play as good as i normally i do. Rackets and gut is very important in tennis. 僕は普通の大学生で英語力に自信はないのであくまで参考までに。