• 締切済み

「Release yourself」の歌詞教えて下さい!

「Release yourself」の歌詞教えて下さい! 今度バンドでGraham Central Stationの「Rlease yourself」という曲をコピーすることになったのですがいくら探しても歌詞が見つかりません。 CDをネットで購入しましたが歌詞の付いてないやつで今非常に困っています。 どなたか知ってる方いらっしゃいましたら教えてください。 よろしくお願いします。

• Pana6
  • お礼率100% (1/1)

みんなの回答

• marbleshit
回答No.1

Release yourself If you're feeling like sometimes you want to let yourself go don't fight the feeling might not come no more If something is stopping you from gettin' on down stop and look at folks you're hanging around Release yourself don't fight the feeling release yourself just let yourself go release yourself don't fight the feeling release yourself might not come no more I know you can feel the message that it sends accept this frame of mind that it puts you in don't fight the spirit don't fight the sound let the music take you and turn you around Release yourself don't fight the feeling release yourself just let yourself go release yourself don't fight the feeling release yourself might not come no more Don't be a fool and wait too late think back from then to now how long you had to wait This might be your last chance this might be your first to try and hold it in might only make things worse なんとなく信憑性の乏しそうなフランスのサイトから引っ張ってきましたが、 youtube で確認しましたところ、間違いありませんでした。 とてつもなく難しい演奏ですが、バンド期待していますよ。

Pana6
質問者

お礼

本当にありがとうございます。 これで何とかなりそうです。 本場のFUNKには到底及ばないと思いますが、FUNKになじみのない人にも良さが分かってもらえるよう努力します。