• ベストアンサー

この日本語を英語に直してください!

この日本語を英語に直してください! よろしくお願いします。 どれか一つとかだけ答えてくれても構いません。 〇この小さな店ではくつは売られていません。(Shoesで始めて) 〇あなたの学校はいつ建てられたのですか? 〇彼らの名前はここに書かなければいけません。 〇あなたはこの腕時計を父からもらったのですか? 〇この報告書は明日までに仕上げなければなりません。 〇あなたの国ではいくつの言葉が話されていますか 〇トムは誕生日に父から腕時計をもらえるでしょう。 〇昨日その机の下で何が見つかりましたか?

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • spring135
回答No.2

〇Shoes are not sold in this small shop. 〇When was your school built? 〇Their names have to be written here. 〇They have to write their names here. 〇Did you get this watch from your father? 〇THis report has to be finished by tomorrow. 〇You have to finish the report by tomorrow. 〇How many languages are spoken in your country? 〇Tom will get a watch from his father. 〇Tom will be given a watch by his father. 〇What did you find under the table yesterday?

noname#116709
質問者

お礼

ありがとうございました。

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

1. Shoes they don't sell in this small store. 2. When did they build your school? 3. Here you must write their names. 4. Did your father give this watch to you? 5. You must finish this report by tomorrow. 6. How many languages do they speak in your country? 7. Tom's father will give him a watch on his birthday. 8. What did you find under the table yesterday?

noname#116709
質問者

お礼

ありがとうございました。