英訳お願いします!!

このQ&Aのポイント
  • ニューヨーク旅行の予定と感謝の気持ちを伝えています。
  • ニューヨークのオススメスポットについて言及し、感謝の気持ちを表しています。
  • メールの返信が遅くなる可能性があることを伝え、連絡を約束しています。
回答を見る
  • ベストアンサー

英訳お願いします!!

英訳お願いします!! すみませんが急いでいます。 宜しくお願いいたします。 わぁ怖いよ!!(←虫の話です) ありがとう、気をつけるね。 ついにニューヨーク行ってきます!! 一日目は現地ツアーに参加するよ。 そのツアーは、夕方に解散するから、その後はたくさん歩くよ! 二日目は気が赴くままに色々な所へ行くつもりだよ。 セントラルパークでのんびりっていうのもいいよね! あなたがオススメしてくれた、べーグル屋さんにも行く予定だよ。 あなたが書いてくれたニューヨークのオススメスポット、間違いなく役に立つよ。 旅行中はあまりメールできないかもしれないけど、日本に帰ってきたら連絡するね! 本当にたくさん気遣ってくれてありがとう。 行ってきます!

• puumii
  • お礼率62% (154/245)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.2

Wow! It's scary!! I will be careful. Thank you! Finally, I'm going to NY!! First day, I will enter a local tour. That will finish at evening, so, I'm going to walk a lot around the city after that. And 2nd day, I' going to go to many places as I like. It might be just good to hang around in cetral park, don't you think? I will step in the bagle shop which you recommended. Your advices about NY's nice spots will help much, I can tell!! I might not be able to mail you during the trip, but I'm sure I will let you know when I come back to Japan. Thank you so much for your care and kindness. See ya!! なんとなく手紙の雰囲気から訳しました。 don't you think?(セントラルパークのくだり)は「っていうのもいいよね」の感じから、 I can tell!!(役に立つよのくだり)は「間違いないよ」の感じで 付け加えたものです。 「行ってきます」って直訳がないので、「じゃあ、またね!」にしました。 良いご旅行を。

その他の回答 (1)

• woooooom
回答No.1

Wow I'm scared ! ! ( This is a story of insects ←) Thanks , I take care . See you in New York at last! ! I'll one day local tour . The tour , from the dissolution of the evening , then I walk a lot! The second day I 'm going to go to many places left to go crazy. It's called You do not relaxing in Central Park ! You recommended me , I will go to all Guru shop . New York recommends on who's written you 'll definitely help . But may not be traveling much mail , I 'll call you when back to Japan! Thanks for caring so much . I'm off! です。