• ベストアンサー

困っています。

alice0614の回答

• ベストアンサー
  • alice0614
回答No.1

こんばんは。 至急事項のようなので回答します。 I explained and asked your reply a couple of times since few days ago. I don't know why you keep quiet about this matter. My explanation may be little bit complicated,so I don't think you understand what I want to say. I can't decide by myself that I stay in your place or not. If I don't decide within few days(2、3日うちに)かaround this time(このへんで), I will have to pay cancellation charge to the hotel. Which plan would you like? 相手の方にも失礼のないように英訳したつもりです。 御参考になさってください。

noname#142299
質問者

お礼

ありがとうございました。助かりました!!