• ベストアンサー

VOLVO850 ハザードランプが消えません。

タイトル通りなのですが、スイッチをオフにしてもハザードランプが消えません。 VOLVO850のクラシックパッケージです。 このままだとバッテリーがあがってしまうので大変困ってます。 どなたか解決法、または応急処置を知っている方がいらっしゃれば 教えてください!かなりあせっております!

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • katokundes
回答No.1

ユーザーズガイド VOLVO 850 - マニュアル VOLVO 850 - 英語 - Diplodocs でみるとエンジンルーム内のヒューズボックスの 13 Hazard warning flashers; Headlight flasher 15 A のようです 「No. Amperage No Amperage * Does not apply to climate units without recirculation. "Climate units without recirculation, also speed 4. ***This fuse is located under the cover; it is an automatic circuit breaker which does not normally need to be replaced. 1 Fuel injection; Ignition system; Automatic transmission 15 A 2 Fuel pump 15 A 3 Interior courtesy lights 10 A 4- 5 Cabin fan, fan speed 4* 30 A 6 Central locking system 25 A 7 Audio system 15 A 8 Air pump 40 A 9 ABS; TRACS 30 A 10 Electrically heated rear seat 15 A 11 Electrically heated rear window and rear-view mirrors 30 A 12 Brake lights 10 A 13 Hazard warning flashers; Headlight flasher 15 A 14 ABS; TRACS 30 A 15 Radio; Interior courtesy lights; Door-open warning lights; Remote controlled central locking system 10A 16 Power aerial, Electrical connection for trailer, Accessories 30 A 17 - 18 Front foglight, Auxiliary headlamps 15 A 19 Main beam, left 15 A 20 Main beam, right; Main beam indicator light 15 A 21 Dipped beam, left 15 A 22 Dipped beam, right 15 A 23 Left hand parking lights, front and rear, 10 A 24 Number plate lights Right hand parking lights, front and rear 10 A 25 Rear fog light; Rear fog light indicating lamp 10A 26 Electrically heated front seats, Electrically operated rear view mirrors 25 A 27 Reversing lights; Direction indicators; TRACS 15 A 28 Cruise control; Electrically heated rear window; Seat belt reminder, Bulb failure sensor 10 A 29 ABS; TRACS 15 A 30 Cigar lighter 10 A 31 Fan; speeds 1-3; air cond**. compressor; Automatic air conditioning 25 A 32 Audio system 10A 33 Electrically operated seat; Headlight alignment, Rear window wash/wipe 15 A 34 Windscreen/headlight wash/wipe; Horn 25 A 35 Rheostat; Electrically operated sun roof 10 A 36 - ***37 Electrically operated windows; Electrically ***38 operated sun roof AUT/CB - ***39 Electrically operated seat, left AUT/CB ***40 Electrically operated seat, right AUT/CB」

meishi
質問者

お礼

すみません。自己解決いたしました。 どうやら社外キーレスのハザード同期の接触不良のようでした。 詳しいマニュアルまでいただきありがとうございました。