• 締切済み

3番目は仮定法を使ってください。

アンコールワットはカンボジア最大の最も有名な寺院です。 およそ900年前に築かれ、そこには多くの興味深い像や石の彫刻があります。 19世紀に一人のフランス人植物学者が再発見しなければ、それは忘れ去られていたかもしれません。 アンコールワットは世界遺産のリストに載り、今までは多くの観光客を集めています。 を訳してください、

• 英語

みんなの回答

• mabomk
回答No.2

(1)(2)は一緒にしてしまいました、申し訳ありません、文の繋がり上この方が通りが良いと思いましたので。 Angkor Wat is the biggest and most famous temples in Cambodia, built about 900 years ago with various interesting statues and stone carvings. Unless discovered in 19th century by a French botanist, it would have been left behind the history. It is now designated a World Heritage site and attracts a lot of tourists from every corner of the world.

• ohboy729
回答No.1

作文の原案です。参考文くらいに考えて下さい。 Angkor Wat is the biggest and the most famous temple in Cambodia. It was built about 900 years ago (or, It is about 900 years old )and has a lot of interesting statues and stone carvings. If one French botanist had'n't rediscovered the temple in 19th century, it would have been lost/forgotten in history. Angkor Wat is now a World Heritage site, which attracts a lot of tourists so far. Angkor Wat is now on the List of World Heritage and attracts many visitors so far.