• ベストアンサー

進行状況の問合わせ方

原稿の審査について、5月に進行状況を問い合わせたところ、審査中との返事が来ました。その後2ヶ月が経過した為、再度進行状況を尋ねるメールを出したいと思います。次の文で問題は無いでしょうか。 Dear XXX Thank you so much for your E-mail of May 2, and sorry to bother you again. I wonder if you could have any information with regard to our Manuscript in recent months. Yours sincerely,

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • mabomk
回答No.1

全く問題ないですよ、でも一寸だけ丁寧(風)に(笑) Thank you very much for your E-mail of May 2nd. Since then I have been looking forward to your news. I would appreciate it if you could keep us well informed of the update standing on our manuscript submitted. Yours sincerely,

BPA_228
質問者

お礼

参考にさせていただきます。ありがとうございました。