• ベストアンサー

TOEFLで230点以上取るための勉強方

noname#2021の回答

• ベストアンサー
noname#2021
noname#2021
回答No.3

Hi, it's Runee, again. I am sorry that I am typing in English. I am still at the computer lab at school and can't figure out how to change the language settings. BTW, I searched for TOEFL prep books and CD-ROM's in English and I found a few at www.amazon.co.jp. I used the one by Barron. However, you can choose from the following: Barron's How To Prepare for the Computer-Based Toefl Essay; TOEFL Test Preparation Kit (Book & CD); and Powerprep Software. Again, I am sorry to write this message in English. I hope you didn't mind! P.S. The reason that I am studying at school is to prepare for MOUS for Excel in English. I am putting myself to get away with it ASAP. Good luck on your exam! (I don't like to use ROMA-ji. It looks totally weired.

参考URL:
www.amazon.co.jp