• ベストアンサー

英訳をお願い致します。

以下の文を英語に訳して頂けると助かります。 “ハイ!元気にしてる?そっちはコロナどうなってる? こっちは市内で14人も感染者が出てて、怖くてスーパーくらいしか出歩けないよ…毎日FF7Rばっかりやってる(笑) 正直、こんなに酷い状況になるとは思ってなかった。私達はまだ仕事はあるから何とか生活出来てるけど、飲食業の友人は収入が減って嘆いてるよ。 2人もどうか気を付けてね。” 宜しくお願い致します。 (感染者数はフェイクです)

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

Hi, are you healthy? How is the coronavirus over there? Over here as many as fourteen people are affected within the city, I am so scared that I go out only when I have to go to a supermarket. Every day all I do is to play FF7R. :) Honestly, I did not expect to be this serious. Because I have a job, I manage to live. But my friend who is in the restaurant business is hit hard and is sad. Be careful you both.

xoxoboo
質問者

お礼

早速の回答ありがとうございます! 助かりました。