• ベストアンサー

英文にして下さい

下記、英文にして下さい。 (1)12月20日~12月27日で航空券を買おうと思っています。 なので21日にシドニー着、27日夜にシドニー発で帰る予定です。 21日~27日まで遊びに行ってもいいですか? また、航空券が取れ次第、連絡します。 (2)シドニーからそちらへ行く方法をまた教えてほしいです。 (3)先日、両親は無事にシドニー観光をしてきました。 とっても楽しかったみたい。 シドニーは日本の街並みに似てるって言ってたよ。 (4)この6月から、トリマーになるための学校に通い始めました。 今は仕事と学校の両立で、英語はいまだに全然話せないけど 会えるのを楽しみにしています。次行ったときはいろいろな英単語 教えて下さい。 よろしくお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

1. I am thinking of buying an airline ticket leaving here on December 20 and returning on December 27. Is it alright to visit you from 21 when I arrive in Sydney to 27 when I leave there? I will get in touch as soon as I make the reservation. 2. Could you tell me how to get there from Sydney? 3. After sightseeing in Sydney my parents came home the other day. They say Sydney streets looked like Japan. 4. In June I started school to become a trimmer. I am too busy being a student and worker to learn to speak English. But I am looking forward to seeing you. Teach me some English words when I get there.

skwnlv
質問者

お礼

ありがとうございます\(◡̈)/