• ベストアンサー

英語の表現を教えて下さい

業者の都合により⚪️⚪️の手配ができなくなりました。

• sahsha
  • お礼率57% (156/273)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#204809
noname#204809
回答No.4

We are afraid to tell you that we are unable to arrange (shipment of) xxxxx due to the circumstances at supplier. (We are afraid to tell you) で残念ですが。。。的なニュアンスが加わります。 Shipment of を入れると「出荷の」手配となります。 due to the circumstances at supplier は他にも for supplier's reasons とか、due to some problem at supplier でも構わないと思います。 ・・・できなくなりました は became・・・とはこの様な場合は通常言いません。また過去形とかにこだわる必要もありません。

その他の回答 (3)

noname#231915
noname#231915
回答No.3
  • nacci2014
回答No.2

We are sorry,Arrangements of the XXX became impossible for the sake of a contractor's convenience.

• marbleshit
回答No.1

I'm in the situation that I can't arrange ** because of the vendor's reason.