• ベストアンサー

英訳をお願いします。

あなたからもらった沢山の助けとサポート そして未熟な私にあなたがしてくれたすべての事に心から感謝します。あなたにもっとたくさんの笑顔と安心を、与えられるように頑張ります。今日一日があなたにとって穏やかで幸せな日でありますように。 心から

• sahsha
  • お礼率57% (156/273)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.2

From the bottom of my heart, I appreciate a lot of help and support from you, and all the things you have done for such an immature person like me. I would like to work hard so that I can give you a lot more smile and comfort. May all of this day be peaceful and full of happiness for you! Sincerely. 以上でいかがでしょうか。

sahsha
質問者

お礼

ありがとうございます!

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

I thank you from the bottom of my heart for the enormous amount of assistance and support that you gave me to immature me. I will try to give you more smile and comfort. May today be a peaceful and happy for you all day long.

sahsha
質問者

お礼

ありがとうございます!