• 締切済み

日本って経済以外に何がありますか?

papasu202の回答

• papasu202
回答No.1

最近の安倍首相の言葉です。 「他国を誹謗(ひぼう)中傷することでわれわれが優れているという認識を持つのは間違っている。 日本の国旗が焼かれても、その国の国旗を焼くべきではない。それが私たちの誇りだ。」 It must be wrong that we try to recognise our own superiority by looking down on another country. Even if the national flag of Japan was to be burnt by the people of another country, we should not burn their national flag. That is our pride. これだ。と私は思っています。