• ベストアンサー

英訳できるかたいますか?

将来的には今の会社でお金をためてから彼女は自分のお店を持ちたいと考えている。また彼女は積極的にオンライン販売をしたいと考えている、なぜなら将来的にはオンラインショッピングの需要が増えてくると思っているから。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.1

She is thinking of owning a shop in the future after she saves enough money to realize this dream while she works at the present company. She is also thinking of selling goods online, for she thinks that demand of online shopping will boost in the future. 以上、ご参考になればと思います。