• 締切済み

英訳お願いします

こんばんは 英訳お願いします   1  あれは東京で一番高い建物 スカイツリーです  2 あなたは重い荷物をもって観光するのは大変だと思うので友達の家が駅から近いので     預かることが出来きますよ  3   またぜひ日本にきてください  4 日本食で一番おいしかったものは何ですか?  5 日本食で一番まずかったものはなんですか? 6 何か日本食で食べたい物はありますか?

みんなの回答

• SPS700
回答No.1

1  That is the Skytree, the tallest structure in Tokyo. 2. You can leave your heavy baggage at my friend's near the station instead of lugging it while sightseeing. 3. Please come to Japan again. 4. What Japanese dish did you like the best? 5. Is there a Japanese dish you want (to try)?