• 締切済み

至急!英訳お願いします。

あなたが転勤になった事を聞いてすごい嬉しかったし、すぐにあなたに会いに行きたいって思ったよ。 7年ぶりの再会は、ドキドキした! あなたとの再会は、私にとって最高に幸せな時間だったよ。 だから、あなたに会いに行ってよかったって思ってる。あなたは昔と変わらず魅力的で私の大好きなMikeで嬉しかった! あなたが来月、アメリカに帰ってしまったら、また何年も会えなくなってしまうけれど、離れていてもあなたの幸せを願っているよ。そしてまたいつか再会できたらいいな。 最後にあなたにお願いがあるの。今月末、ソウルに行くのでどうしても最後にあなたに会いたい。 ほんの少しの時間でも良いから会いたい!アメリカに帰る前で忙しいと思うけど会いたい!! あなたは私にいつも、あなたは僕にとって特別だよ。って言ってくれた。あなたにとって私が特別っていうのが本当なら、私の最後のお願いを叶えて欲しいな。最後にあなたと楽しい思い出を作れたらうれしい。 忙しいと思うけど、返事ください。

• 英語

みんなの回答

• ShumiEigo
回答No.1

I’m very happy for your transfer, and that made me want to see you soon. It was very exciting for me to see you for the first time in the past 7 years. Seeing you again was my happiest time. I was glad to have met you, and you are attractive as you were. After you are gone to America next year, we won’t be able to see each other for a while. I wish you the best, and hope to see you again. Can I ask you a favour? I would like to see you this month before I leave for Seoul. I know you are busy with packing but I really would love to. You always tell me that I am special to you. Just spend some time with me before we are far apart. Let me know.

popcorn117
質問者

お礼

助かりました!ご親切にどうもありがとうございました。