• ベストアンサー

英訳できる方がいましたらお願いします。

今週、出張(香港)に行く予定だったのが今日の会議で来週または再来週に変更になったよとメールしたいのですが、分かる方がいましたらよろしくお願いします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

Dear xxxx My Business trip to Hongkong was on schedule to start within this week. However suddenly postponed to 'the next week', or to 'the week after the next, at todays meeting. Reverting after real schedule fixed. (確定したら追ってご連絡します) Sorry for confusing. (ややこしくて すみません) Best RGDS xxxx