• ベストアンサー

アメリカ 慰安婦 問題解決 署名 在米

アメリカにおける、慰安婦の問題解決のための署名について 以下の署名趣旨についていろいろ教えてください。 Comfort Women Fabrication http://petitions.moveon.org/sign/comfort-women-fabrication

noname#187562

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
回答No.1

本文の中で重要な文を抜粋します。私は趣旨には賛同しますが、署名はしません。自己責任で判断してください。 A lot of Korean families sold there (their のミス) daughters in The Human Trafficking Trade. 多くの家庭(父母)が、自分達の娘を旅客用の交通で売りに出した。 ※拉致誘拐できなく、売買だったのです。 ※トラックなどの貨物輸送船に詰め込まれたのではない、ということです。 Ms. Lee Youg-soo is a former comfort woman. She testified at the hearing of subcommittee … story continues to change since she first testified. 元慰安婦のリー・ヤンスーの証言は当初と変化し続けている。 There is no evidence of forced prostitution into the comfort women system 慰安所での強制的な売春行為にし証拠がない。 and nothing stated by The Korean Government until recently. しかも、つい最近まで韓国政府から声明が出されていなかった。 This is a fabricated story for propaganda. これは捏造されたプロパガンダである。 which houses wartime orders from the government and military leaders, turned up nothing indicating that women were forcibly rounded up to work as comfort women. 戦時中の政府や軍からの命令文書からも、「女性を強制的に慰安婦として働かせた」というものは何一つ示されていない。 The only orders and directives found in the search were aimed to protect the rights of women such as: 命令や指令の中で唯一発見されたのは、女性を保護する目的で出された。 explicitly prohibits recruiting methods that fraudulently emloy the army's name or that can be classified as abduction, those employing such methods would be punished. 命令に反して軍の名を騙ったり、拉致誘拐に分類されるような雇用を厳格に禁止していた。 stating that recruiting of comfort women must be in compliance with International Law and prohibiting the enslavement or abduction of women. 女性の雇用に関しては国際法に則り、拉致誘拐による奴隷化を禁止していた。 which orders that only women who's age is (whose ages are のミス) 21 and older and is (are のミス) already professionally engaged in the trade may be recruited as comfort women. 雇用する女性は21歳以上で、すでに風俗嬢として職に就いている女性に限定するよう命じていた。 Comfort women sex slavery is totally groundless and a false allegation. 慰安婦の収入には全く根拠がなく、偽の証言である。 There are photographs of Korean comfort women shopping and even joining Japanese soldiers dinning out. 韓国の慰安婦と日本兵が買い物に出かけたり、食事に出かけたりしている写真が多数ある。 The comfort women were under private operators however, the army needed to get involved in administrations of brothels in the occupied territory, such as providing medical checkups because of Venereal Disease would cripple the army's fighting capability. 慰安婦は民間の理下におかれたが、軍には占領地で売春宿を経営し、性病の検査などをする必要があった。性病に罹ると兵士の戦闘能力が落ちるからである。 The testimonies of Ms. Lee Young-soo that has changed over the past six years, is pushing the fabrication in The Board of Education to put false accusations in American history books. リー・ヤンスーの証言は六年間で変化してしまった。そして米国の教育委員会に捏造させ、米国の歴史書に偽の告発を押し付けてしまった。 Please help me stop the process of false information in the American history books. 米国の歴史書の偽情報がこれ以上広まらないように助けてください。

質問者

お礼

翻訳ありがとうございます。