• 締切済み

翻訳お願いします!

私の周りの友達は彼氏がいます 姉ちゃんだって中学の頃から恋愛してるし、今も彼氏います 羨ますぎます 私だって恋がしたい年頃です でも 恋するのは20歳からです それまではバイトばかり します 来年から私は高校生なのでバイトをします 理由は1人暮らしするためにはお金が必要だから ママには迷惑かけたくないです だから私は恋よりバイトに集中します 早く大人になりたい そして、夢を叶えたい 20歳までは我慢しよう ここまで英語に翻訳お願いします

• 英語

みんなの回答

• sayshe
回答No.1

A lot of my friends around me have boyfriends. My big sister had a boyfriend when she was in junior high school, and she has a boyfriend now, too. I am really envious of them. I think I am old enough to have a boyfriend myself. But I have decided not to have a boyfriend until I am 20 years old. I intend to do nothing but work part-time until then. The reason is that I need money to live on my own. I don't want to impose on my mom. So I will concentrate on working part-time rather than looking for a boyfriend. I want to become an adult soon and make my dreams come true. I think I will control myself until I am 20 years old.