• ベストアンサー
※ ChatGPTを利用し、要約された質問です(原文:英語に訳していただきたいです)

英語オンラインゲームでアイテムの入手方法をチームに教えたい

Molunaの回答

  • ベストアンサー
  • Moluna
  • ベストアンサー率100% (1/1)
回答No.1

In my case, I usually set the number of items in my inventory between 161~170 and then enter the Danjyon. This will probably gain chances of getting items.

aoiaoier
質問者

お礼

ご回答ありがとうございます。

関連するQ&A

  • HTML5のテストの方法が分かりません

    http://www.youtube.com/html5 で試用版を有効にし、html5 と JavaScriptで以下のように書きました。 [test.html] <!DOCTYPE html> <html><head><script type="text/JavaScript" src="test.js"></script></head> <body><video id="video_player" src="http://www.youtube.com/demo/google_main.mp4" controls autobuffer> <p>ビデオ再生</p></video> <input type="button" value="10秒 スキップ" onclick="skip()" /></body> </html> ------------------ [test.js] function skip() { document.getElementById("video_player").currentTimes += 10; } ------------------- test.html を GoogleChrome で開きましたが、黒いバーと「[10秒 スキップ」ボタンが表示されるだけで、ボタンを クリックしても何も動きません。 HTML5 のテストはどのようにして行うのでしょうか?

    • ベストアンサー
    • HTML
  • 英語の歌詞

    M-floとAlexのコラボ曲の英語の歌詞なのですが、アレックスが歌っている部分でどうしても聞き取れない箇所があるので、分かる方お願いします!!!歌のどの箇所かというと、YouTube(http://jp.youtube.com/watch?v=SWV-JDbRWCI)の動画で1:02秒経過してから始まる部分で、聞き取れない場所は下記の下線を引いている部分になります。もしかしたら、わたしにはmade itと聞こえる部分が前の聞き取れない部分とつながる一つの単語かもしれないなという気もします。よろしくお願いします。※上記のURLアドレスをコピー&ペーストしてYouTubeのサイトに入ると見られます。 _____made it got my eye saw you gotta make you stay all night tonight but i know that you can keep me now _____made it i'll show you tonight

  • マウスをクリックしても表示が遅くなりました

     メールフォルダの中の「受信トレイ」「送信トレイ」「削除済みアイテム」などのメールフォルダを クリックしても反応がなく、表示されるのも、5秒ぐらいたたないと表示されなくなりました。 Microsoft Office Outlook 2007 でこのような現象は今回初めてです。 メールフォルダ部分すべての項目のクリックの反応が遅くなっている次第です。

  • 個人輸入をしたいのですが、英語を訳して頂きたいのですが!

    ジンボリーの個人輸入をしたいのですが、英語がいまいち読めないのです・・・。 英語を訳す事が出来る方、お願いいたします^^ Welcome to your My Orders page. Easily access your order history here. • Click on the order number to view the complete order summary. • To check status on orders, please contact our Customer Service Team at 1-877-4-GYMWEB (1-877-449-6932) or send an email to orders@gymboree.com. • To cancel an order (only within 1 hour of placing the order), please contact our Customer Service Team. You have no active orders. ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ Welcome to My Gymboree! We've made it simple to customize your shopping experience. • Easily create a personalized My Gymboree profile for up to 3 children. • Access each child's My Gymboree profile from the top navigation on every page. • Shop for clothes and accessories that match each child's size and style. • Find exactly what you're looking for -- quickly and easily! • Get started now by clicking the 'Create New Profile' ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ Welcome to your My Address Book page. Save frequently-used names and addresses here. • Checkout quickly and easily by choosing pre-entered shipping addresses. •Easily edit and set default addresses. ・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・ Welcome to your personalized Remind Me! page. Create customized reminders for special events and receive email notifications from us. Get started now by adding an event. 違う文を点線で区切っています。 詳しい方どうぞ宜しくお願いいたします。

  • 英語のゲームサイトの退会方法を教えて下さい

    英語のゲームサイトで、「FREE, 7-day FunPass trial」とあったので、メアド登録しました。 http://www.gamehouse.com/promo/funpass/farm-craft このサイトはRealArcadeのaccountと、統合する事で、funpassというものを発行するようです。 そのRealAcadeとの統合はし、「Your RealArcade account has moved to GameHouse」というメールは届きました。 しかし、クレジットカード情報は入力していません。 RealArcadeやReal関係のサイトにもカード情報を登録した覚えはありません。 7日後に退会し忘れると、良くないと思い、やはり、今のうちに退会しようと思い、サポートを読みました。 http://www.gamehouse.com/support キャンセル方法は To cancel your membership, go to your "My GameHouse" tab and sign in. Go to the Memberships page (there is a link under the MyGameHouse tab). Click the Cancel button next to your subscription to start the cancel process. そこで、ログインし、my-membershipのサイトに行きました。 http://www.gamehouse.com/my-gamehouse/my-membership しかし、ここには「Cancel」のボタンがありません。 なので、退会できません。 Cancelボタンの代わりに、書かれているのは、下記英文です。 "No subscription data returned" クレジットカード情報を登録していないので、funpassをもらった気配もなく、実際7日間の無料ゲーム体験もしていません。 それでも、やはり、退会したいのですが、どうしたら良いのでしょうか? 問い合わせ窓口は、下記サイトです。 http://gamehouse.custhelp.com/app/ask ここに退会したい旨、送ればよいのでしょうか? その場合、どのような英文が良いのか教えて下さると助かります。 英語のよくわからないゲームサイトに登録してしまった事、反省しております。

  • 英語がわかる方(※又はeBayに詳しい方)に質問

    eBayというオークションサイトに商品を出品しているんですが、忠告文(?)が表示され、解決したいのですが英文がよくわからなくて困っています。 「Update your listings below with the item specifics we’ve marked as required or recommended. If you don’t fill them in, your listings might not appear when buyers filter their search results by item specifics.」 この英文は「買い手が商品検索をしたときにあなたの商品がヒットしないかもしれないからリストを更新してください」という訳で合ってますでしょうか。 表示されているものを見る限り、「Material」と「Type」を選択もしくは入力して、(画像には写っていませんが)「Submit all」をクリックすればこの問題は解決できるということでしょうか。 英語に詳しい方、又はeBayに詳しい方にご回答いただけると助かります。 どうぞよろしくお願いします。 画像が拡大できないので文章でご説明します。 ★ 上部の長文の部分が「Update your listings below with~」 ★ 真ん中から下は、左側のモザイク部分が商品タイトル、その右が「Material」や「Type」を選択・入力する部分です

  • C# 計算処理中に実行中ウィンドウを表示させたい。

    アドバイスをお願いいたします。 やりたいこと: (1)メインウィンドウで「計算始めるボタン」を押す。 (2)すると計算中には「実行中」の文字が別ウィンドウで立ち上がる。 (3)計算が終わると別ウィンドウが閉じる。 下記プログラムの不具合: 別ウィンドウで「実行中」の文字を出させたいが、文字部分が描画されない。 注意:  下記プログラムはAthlon3000+で1秒ほどかかります。 CPUが遅いマシンで試す場合は「//計算処理」部分のfor重みを軽減させて実行して下さい。 using System; using System.Drawing; using System.Windows.Forms; //メインウィンドウ public class MainForm : Form { private Button button; private Label label; public MainForm() { button = new Button(); button.Text = "計算GO!!"; button.Click += new System.EventHandler(button_click); label = new Label(); label.Location = new Point(50,50); label.Text = "メインウィンドウ!"; Controls.Add(button); Controls.Add(label); Text = "MainForm"; BackColor = Color.Blue; } static void Main() { Application.Run(new MainForm()); } //計算GOボタンをクリックした時の処理 private void button_click(object sender, System.EventArgs e) { double z; SubForm Sub = new SubForm(); Sub.Show(); //計算処理 for(int i=0; i<=500000000; i++) z = double.MaxValue * double.MinValue; Sub.Close(); MessageBox.Show("計算終了"); } } //計算中を通知するウィンドウ public class SubForm : Form { private Label label; public SubForm(){ label = new Label(); label.Text = "実行中!"; label.Location = new Point(50,50); Text = "計算中通知ウィンドウ"; BackColor = Color.Red; Controls.Add(label); } }

  • excelツールのマニュアルを英訳しています・・

    英語が特に得意と言うわけではないのですが、 excelツールのマニュアルを英訳しています。 以下の文がどうしても分からないので、どなたか教えてください。一応自分で考えてみた文も載せます。 (1)セルに応じて、直接キーボード入力をするところ、選択するところ、別なウィンドウが開くところがあります。 There are places whose to input direct from keyboard,or to select or to open new window by the cells. (2)端子情報(pin infomation)の各入力項目について記します。 Pin infomation's each input item will now be wrote. これが一番自信がありません。 (3)OKボタンをクリックすると、新しいウィンドウが開きます。 When clicked "OK" button, the new window is opend. Whenだと稚拙な表現との意見もあります。 Please Click "OK" button, and new window is going to opend. ・・・これでも変ですよね。 どうぞよろしくお願いします。

  • 英語を訳してください。お願いします

    amazon.comでCDを注文したのですが、このようなメールが届き困っています。何か私に質問しているのかなーぐらいしかわかりません。とにかくCDが注文出来ればそれでいいので、どーかよろしくお願いします。 Hello from Amazon.com. We're sorry for the delay in shipping the order you placed on March 24 2009 03:02 PDT (Order# 002-7756437-2337029). We have good news -- the order is now being shipped! You should receive a shipping notification shortly, within the next business day, for the following item(s): Counterpunch "Counterpunch" http://www.amazon.com/gp/product/B000R9RE80 Craig's Brother "Lost at Sea" http://www.amazon.com/gp/product/B00005AMFY Bum "Wanna Smash Sensation" http://www.amazon.com/gp/product/B000001PJO The shipping notification will include an updated estimated delivery date and tracking information if it's available. We apologize for the inconvenience caused by this delay. ***** WHY WAS MY ORDER DELAYED? While we do our best to adhere to our delivery estimates, our inventory is constantly changing based on information we receive directly from our suppliers. Occasionally, unexpected fluctuations in supply, delays during shipping, or changes in release dates for new products will add time to our original delivery estimate. ***** WHAT IF I WANT TO CHANGE OR CANCEL MY ORDER? If your order hasn't entered the shipping process, you can change or cancel it by clicking on Your Account at the top of any Amazon.com page. Once there, choose "Open and Recently Shipped Orders". If the order is "shipping soon" or "completed", you won't be able to make any changes as it's on the way out the door; we apologize for any inconvenience. ***** WHAT IF AN ITEM HAS SHIPPED AND I NO LONGER WANT IT? If your shipment arrives too late, you may either refuse delivery or return it to us for a refund. For returns instructions, please visit our Returns Center at www.amazon.com/returns. ***** HOW DO I CONTACT YOU ABOUT MY ORDER? If you have more questions about this order, you can e-mail or phone Customer Service by clicking the "Contact Us" button on the right side of any Help page (www.amazon.com/help). Sincerely, Customer Service Department http://www.amazon.com ============================== Check your order and more: http://www.amazon.com/your-account Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that cannot accept incoming e-mail. Please do not reply to this message.

  • 世界オークションのebayから英語でメールが届きました。だけど、私は英語ができません。しかし内容がお金の延滞に関する内容だと

    世界オークションのebayからメールが届きました。私は今、支払いの延滞をしています。それに関する内容だと思うのですが・・・私は英語ができません。簡潔に私に翻訳をしてくださる方、宜しくお願いします。 Thank you for writing eBay in regard to payment of fees. I do understand how important this is for you. Let me assist you in this regard. In this case, I would suggest you to send an email to "resolve@ebay.com" as they would be able to assist you better in this regard. To view your account activity, please follow these steps: 1. Click the "My eBay" tab located at the top of most eBay pages. You may need to sign in. 2. Click the "My Account" link on the left side of the page. 3. Click the "View account status" link under "My Seller Account Summary." The next page will display your account status. 4. To view a previous invoice, click the "View invoices" link, and then select the invoice that you want to view from the drop-down menu. Please feel free to contact us again for further clarification or with any other questions. We also offer Live Help as an alternative to emailing us. Live Help lets you chat one-on-one with an online representative who can help you right away with most issues. To connect to our live help team, please follow these steps: 1. Click on the following link or click on 'Contact Us' link at the top of eBay Home Page: http://contact.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ContactUsNextGen 2. Click on 'I am guest' if unable to login else sign in with User ID and password. 3. In the "Enter your question or problem:" text box, type in "your query". Example: If you are unable to sign into your account, type in "unable to sign in" and click on the Ask button. 3. You will get some more options that you would need to choose that will either give you options to resolve the issue on your own or give you options to contact us through email or by chat. 4. If the options given do not resolve your issue, click on the options on the right hand side. a. Email us OR b. Chat with us ***Note*** If you don't get the "Chat with Us" option then please change the query and try again. Thank you for using eBay for your online trading needs. Sincerely, Brett D. eBay Customer Support _____________________________________________