• ベストアンサー

英訳をお願いしたいのですが宜しくお願いします

『おじいちゃんの足の手術は、老体なので体の負担が大きくリスクを伴うのでお医者さんは手術を勧めませんでした。だから進行しないように、お薬で抑えるようにします。痛みは今はないみたいです』

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • marbleshit
回答No.1

The doctor didn't recommend that my granfather should undergo an operation on his leg(s) because he is too old to endure and it's highly risky through surgery. Then I decided to prescribe a drug to depress the progress of his disease. He seems to be out of ache now.

mariebb
質問者

お礼

助かりました。どうも有り難うございました!