• 締切済み

英文で返信メールを作りたいです

英語が苦手で困っております。 会社HPのENGLISHページを作成してくれているアメリカ人の女性から、「わたしのHPであなたの会社を紹介しますよ」とご提案いただき、早速紹介文をメールで送ってきてくれました。 そこで、下記を英文で作成お願いしたいです。 -------------------------- 紹介文の記載ありがとうございます。 内容確認しましたが、このまま修正なしで問題ありません。 今後の展開がとても楽しみです。 -------------------------- 何卒、よろしくお願いいたします。

• 英語

みんなの回答

• nochi3
回答No.2

Thank you for a mail telling about HP. I’ve read the introduction essay of our company for your home page. I could also confirm the contents and found there is no problem without modifying. I really expect future development. ご参考に!

• jacksic
回答No.1

Thank you very much for introducing our company. I read the introduction and there was no mistake, so please go ahead. We look very much foward how it will develop!