• ベストアンサー

和文英訳お願いします!

「私がロシアに興味を持ったきっかけは、アニメ、歴史、民謡です。 私の家族や周りの人たちは、「ロシアは得体の知れない国」だと言います。私自身もロシアに少し怖いイメージを持っていましたが、その分神秘性があって魅力的なロシアについて調べたくなったのです。 写真を見ました。Новосибирскは美しい都会なのですね。シベリア鉄道に乗って訪れてみたいです。 私の住む場所ではめったに雪は降らないので、雪が積もる街に憧れます。 劇場ではバレエも観れるのですか?それはとても素敵です。」 よろしくお願いします><

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

Animated cartoons, history and folk songs made me interested in Russia. My family and the people around me say, "Russia is an enigmatic country." I myself had a slightly fearful image about Russia, but that image also enhanced a certain mystique of Russia. That is why I decided to look into attractive Russia. I saw the photos. Новосибирск is a beautiful city, isn't it? I would like to take the Siberian railway and visit the city. I yearn for the city where snow piles up because it rarely snows where I live. Can you watch the ballet in the theater? How fantastic!

mimizu33
質問者

お礼

ありがとうございます! 自分で英文つくれるようにならないとだめですね・・・>< 助かりました!