• 締切済み

英文にしてください!

次の日本語を英文にしてください! 1.こちらに滞在している間にどんなことをしたいか教えてください 2.楽しめそうなおもしろい場所がたくさんあります[I think you might likeを用いて] 3.夏の間だけ開いているオルゴール博物館を見つけました[a music box museumを用いて] 4.ホタルで有名な庭園があります[firefliesを用いて] 5.お母さんが日本料理を教えている友人がいます[Japanese cuisineを用いて] 以上の5問です! 多いと思いますがお願いします!

みんなの回答

• sayshe
回答No.2

1. Please tell me what you would like to do while you are staying here. 2. There are many places I think you might like. 3. I found a music box museum that is open only in summer. 4. There is a garden that is famous for fireflies. 5. I have a friend whose mother teaches Japanese cuisine.

• shalbond
回答No.1

1.would you tell me what kind of thing you want to do during your stay here ? 2.I think you might like many interesting places . 3.I found a music box museum during summer . 4.There is a garden famous for fireflies . 5.I have a friend whose mother teachies Japanese cuisine .