I'm a prowrestling fan.

このQ&Aのポイント
  • I watched a prowrestling fight on TV today. Tanahashi challenger VS Okada champion a fight. That was an exciting fight. And the fight made me excited. Tanahashi beat Okada champion by close fight! Congratulations on the victory!
  • Today I watched a thrilling prowrestling fight on TV between Tanahashi and Okada. It was a close battle and Tanahashi emerged victorious. I was really excited while watching the match and I congratulate Tanahashi on his win!
  • As a fan of prowrestling, I watched an intense fight between Tanahashi and Okada on TV today. The match was filled with excitement and suspense, and in the end, Tanahashi emerged as the winner. I'm thrilled with Tanahashi's victory and congratulate him on his impressive performance!
回答を見る
  • ベストアンサー

英語で日記

高校1年生です。英語が苦手なので勉強の為、日記をつけようと思っています。あっているか分からないので添削していただきたいです。 又、前回の投稿時にアドバイスをしていただき、投稿は止めようかとも考えたのですが、やはりもう少しだけやってみようと思ったので投稿させていただきます。m(_ _)m Titole: I'm a prowrestling fan. 題名 プロレスファン I watched a prowrestling fight on TV today. 今日はプロレスの試合をテレビで見ました。 Tanahashi challenger VS Okada champion a fight. 棚橋選手VSオカダ選手の試合です。 (オカダ選手の防衛戦です) That was an exciting fight. And the fight made me excited. 白熱したバトルで、かなり興奮しました! Tanahashi beat Okada champion by close fight! 結果は棚橋選手の勝利です! Congratulations on the victory! おめでとう御座います!                          June 24, 2012 (Sunday)

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • ennalyt
回答No.1

英和辞典をしょっちゅう読むようにすると効くよ。 和英ちゃうからね。 引くんじゃなくて、読む。 例文が出てるでしょう。 これが意外とアタマに残りやすい。 なんでかな~ 添削でなくてごめんね。

logic_lord_66
質問者

お礼

アドバイス有難う御座います! 例文は日記つける時も役立ちますし一石二鳥ですね。出来るだけ読んでみます!