• ベストアンサー

翻訳ソフトではうまく相手に伝わらない

海外サイトにてCDを購入したのですが、下記内容のため返金手続きの依頼を翻訳ソフトを使用してしたのですが、やはり上手く相手に伝わっていないようです。 そこで下記英訳をお願いいたします。 『注文した商品が届きましたが、そちらのウェブの詳細と異なっています。 また、ケースが破損しています。 そこで返金手続きをお願いします。』

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • kirimie
回答No.1

一つの参考にしてください。 I have just received the item, order No.”○○”. 注文書No.○○と違う商品が届きました。 However the detail of this item is different from your web site. しかし、商品の詳細がWEBのものと違います。 And since the case I received is damaged, I will return it. またケースも破損していましたので、返品します。 Please process my return.(返品手続きをお願いします。) Please give us the instruction to return them.(返品方法を教えてください)

boogoopoo
質問者

お礼

ありがとうございました。

その他の回答 (3)

回答No.4

The item I ordred arrived, thank you very much. However, its details were not what I expected from your webiste. And also the case was damaged. I would like to request "Refund".

boogoopoo
質問者

お礼

• SPS700
回答No.3

Though the ordered item(s) arrived, the detail is not what is given in the web. Further, the case is damaged. So I would like a refund. ご注文のCDが2枚以上なら、括弧内の s をお使いください。

boogoopoo
質問者

お礼

• sayshe
回答No.2

My order number ○○○ has duly arrived, but it is different from the detailed explanation on your website. Also, the case is broken again, and I would like to ask you to give me a refund.

boogoopoo
質問者

お礼