• 締切済み

英訳お願いします。

資料作りに必要なため、英訳お願いします。 •組織に対する不必要な外傷を防ぐ •切れなくなった刃を再び切れるようにすること •同じ姿勢、反復運動、身体をねじる、曲げる等の不適切な作業姿勢を長時間続けること •施術を行う時は軽く握る •刃の構造を思い出して、研磨面は曲面ではなく、直線状に作成する •ストーンの動きは大きく、一直線上の往復運動にする よろしくお願いします

みんなの回答

回答No.1

・To prevent unnecessary trauma to the organization ・To ensure that the blade is no longer cut off again ・Same posture, repetitive motion, continue a long twisting the body, such as improper working posture bend ・ Practitioner lightly when you do hold ・Recall the structure of the blade, polished surface is not a curved surface, to create a straight line ・Movement of the stone is large, on a straight line to the reciprocating motion of です。中学生なので完璧ではないと思いますが、こんな感じです。