• 締切済み

この文章を英語にしてください

noname#145074の回答

noname#145074
noname#145074
回答No.2

今、ここでは、ダンスの練習をしています。 We practice dancing here now. ** practice ~ing=~を練習する このダンスは、文化祭の途中にパフォーマンスとして発表します。 We will present this dance performance halfway at a school festival. ** present=~を発表する ** halfway=途中で ** 文化祭=a cultural festival; a school festival 毎日、朝早くから練習し、昼休みにも練習します。 We start to practice early in the morning and do at lunch break as well. ** as well=also; too パフォーマンスは文化祭のなかで最も大きな見せ物の一つで、みんな、真剣に練習しています。 The dance performace is one of the biggest attractions at the school festival and we practice in earnest. ** attraction=呼び物、見せ場 ** in attraction=まじめに、真剣に="for real"でもよい。 クラスごとに練習していて、これは、1組の練習です。 Each class has its own dance practice. This is the practice for Class one.