• ベストアンサー

努力してもうまくいかない

zak33697の回答

• ベストアンサー
  • zak33697
回答No.1

状況次第では、適宜修正すると良いでしょう。 I have tried to deal with this matter in many possible ways, However, any effort has always resulted in failure. we have got to accept these results. (英語としては、あまり前向きではないですネ。)