• ベストアンサー

簡単に英語に直して下さい!

簡単に英語に直してしてください! 私は四国に家族で行きました。 愛媛県の松山市には道後温泉という有名な温泉や、松山城があります。 松山城は登るのが大変でした。 四国の海産物はとてもおいしかったです。 バスツアーだったので長い時間座っていたけど、お母さんがじゃんけんで勝ってお菓子がもらえてうれしかったです。 四国のほうは山もたくさんあって暑かったけどとても楽しかったです。 また行きたいです。 早めにお願いします。 中三ぐらいでも使える文法でおねがします。

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • cincinnati
回答No.1

I went to Shikoku with my family. In Matsuyama city in Ehime prefecture, there are famous spring Dougo Onsen and Matsuyama castle. It was hard to climb up onto the top of Matsuyama castle. Some sea foods in Shikoku were delicious. We sat in the bus for a long time, but it was fun to have some candies when I won over my mother in Paper and Scissors game. In Shikoku area, there were a lot of mountains and climate was hot, but I had good times. I would like to go there again.