• ベストアンサー

日本語を英語に

この日本文を英文にしてください。 こんにちわ。 メールありがとう。とても、うれしかったです。 長い飛行機旅を終えて日本に無事帰りました。 本当にオーストラリアは楽しかったです。 いい思い出ができました。 わたしの家族は○○の家族からもらったお土産をとても喜んでいました。 本当にありがとう!! 次は○○が是非日本に来てください。 わたしも、またオーストラリアに行きたいです。 本当にありがとう!!! こんな文章です。 ○○には名前が入ります。 よろしくお願いします。

• wxw
  • お礼率89% (1045/1166)
  • 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • sayshe
回答No.1

Hello. Thank you for your email. I am very glad to receive it. I returned to Japan safely after a long flight. I really enjoyed myself in Australia. I was able to make many wonderful memories. My family members are all glad to receive the souvenirs from your family, ○○. Thank you very much indeed. Be sure to come to Japan next time, ○○. I also want to visit Australia again. I am looking forward to seeing you again. Until then, good-by. ☆ thank you と訳すか所が3か所もありましたので、少し変えました。 ○○の部分は呼び掛けにしました。

wxw
質問者

お礼

ありがとうございました!