• 締切済み

和文なんですが英訳できる方お願いします><

だいたいの訳でもいいので英訳できる方よろしくお願いします! 以下文↓ 私は読書が趣味です。ファンタジー系の小説を集めています。 そもそも読書が好きになったのは、大学生になってからのことで、それまではまったくと言っていいほど、小説を読むことはありませんでした。 きっかけはとあるテレビ番組に興味がわいたことで、それの原作が小説だったことです。 シリーズものだったので、全部集めたいという気持ちにもなり、それからというもの、どんどん読書が楽しくなっていきました。 まだ集め途中ですが、必ず全巻読破してみせます。 趣味が増えることはこんなにも楽しいということが、改めて実感できました。

• 英語

みんなの回答

• clke
回答No.2

私は読書が趣味です。ファンタジー系の小説を集めています。 My hobby is reading books. I collect fantasy novels. そもそも読書が好きになったのは、大学生になってからのことで、それまではまったくと言っていいほど、小説を読むことはありませんでした。 It was only after I started university that I became interested in reading books. Before that I had hardly read books. きっかけはとあるテレビ番組に興味がわいたことで、それの原作が小説だったことです。 What triggered my interest was a TV programme, the storyline of which was based on a novel. シリーズものだったので、全部集めたいという気持ちにもなり、それからというもの、どんどん読書が楽しくなっていきました。 As it was a series of novels, I wanted to collect all the volumes and I began to enjoy reading more and more. まだ集め途中ですが、必ず全巻読破してみせます。 I have yet to collect the complete set but I will definitely get all the volumes and read them. 趣味が増えることはこんなにも楽しいということが、改めて実感できました。 For the first time in a while I realised that having more hobbies is a really enjoyable experience.

lzakkayal1
質問者

お礼

迅速な回答おりがとうございました! わざわざ丁寧に日本文も添えていただき、とてもわかりやすかったです^^ ぜひとも参考にさせてもいます。

• hrsmmhr
回答No.1

I like reading books. Many fantasy novels have being collected. Since I became a student of university, I came to read books. But until that, I rarely read books. The first opportunity to read a book was one TV program of which origin was a novel. Because the orginal novel was one of the series, I wanted to collect all of that. After that, I like to read books more and more. Though novels of that series has not been collected completely, I will collect and read all. I think once again that making more hobbies is so interesting.

lzakkayal1
質問者

お礼

迅速な回答どうもでした! 是非とも参考にさせていただきます^^