• ベストアンサー

CDではなくてダウンロードでお願いします

zak33697の回答

• ベストアンサー
  • zak33697
回答No.3

As alternative method to receive the file rather stored in CD media, it's more desirable to download the file from specific site(s), or to open it enclosed in e-mail transmitted to me. Please consider my convenience.

ryujixryuj
質問者

お礼

ありがとうございます。