• 締切済み

英語で気持ちを伝えたい

sweetsmania82の回答

回答No.1

You contact me only when YOU want to, which shows how selfish you are and frankly it realy annoys me. I want to be with someone who contacts me more, cares aboout me more, and is willing to build a trust between us and I don't even know you are the one. It's been 3 weeks since I sent you my last e-mail and you don't even seem to be thinking about returning one. From now on, just stop playing with me and leave me alone completely. てな感じでいかがでしょうか?本当に彼への、もしくは彼からの連絡がこれっきりでいいのなら、最後にDon't even mind returning this e-mail either(このメールの返事もいらないわよ)と付け加えてもいいかもしれません。

ami2000
質問者

お礼

sweetsamania さん とても親切に教えて頂いてありがとうございます! 最後でもいいので思い切ってみます。 ありがとうございました。 感謝します。