• 締切済み

よろしくお願いします

miyu-ninakoの回答

回答No.1

全文ですよね I am to the extent that oneself strongly hopes for a happy thing. 私は自分自身が幸せである事を強く望む分、 You and others also think that there is a right so. あなたや他人にもそうである権利があると思う。 Only I am satisfied. 私だけが満足して、 You are one-sided . あなたが一方的な The relation that does only endurance and the compromise is unpleasant. 我慢や妥協ばかりするような関係は嫌だ。 The opposite is also unpleasant. その逆もいやだ。 Therefore, if there is dissatisfaction with me だからもし私に対する不満があるなら I want you to say without reservation. 遠慮なく言って欲しい。 Any thing not said easily どんないいづらい事も I want you to say neatly. きちんと言って欲しいし、 When the day when love to me was lost this ahead comes It is neatly said. この先、私への愛情がなくなった日がきたら It by being with the other party who doesn't have feelings きちんとそれは言って。 Because it is a not good thing for each other. 気持ちがない相手と一緒にいることは Though I will often do to you very お互いにとってもよくない事だから。 If you cannot love 私がどんなにあなたによくしようがあなたが愛せないなら Be reluctant. 仕方ないこと。      です。