• 締切済み

英訳を御願いします。

spaider01の回答

• spaider01
回答No.2

I variously investigated about nuclear power plant using TV , newspaper , and internet. I found various opinions. TV is saying that radiation doesn't effect as danger for now but at internet or Ustream etc, there are dissent saying that Japan is very danger . On current circumstance in Nagoya ,I am feeling like that you don't need worry if you come back to Japan. But I have no idea of reliable assessment of the situation for that how it goes to the future. I don't want to let you get danger for my opinion...so I considering that you can still see how it goes. I will re-report about it if I get some new information. 自信なし。