• 締切済み

what've u been up to..

アメリカの友人からの "What have u been up to, missy?" という問いに対して 『仕事を辞めて最近スクールに通い出した、クラス以外の時間はオンラインゲームするくらいだ。最近どぉ?』 って主旨の返答をしたいのですが 素敵なアンサーをお願いしますm(_)m

• twink
  • お礼率7% (10/142)
  • 英語

みんなの回答

• enna2005
回答No.2

Since I quit my job I started to take a class. I enjoy online games in my free time,that's about it. How about you ? What have YOU been up to ?

• sayshe
回答No.1

<訳例> I quit my job and began to go to school. I do not extend beyond playing on line games except when I attend classes. How are you getting along these days? <参考URL> http://eow.alc.co.jp/not+extend+beyond/UTF-8/