• ベストアンサー

英訳してください

tiameroの回答

• ベストアンサー
  • tiamero
回答No.1

All designs of t-shirts are wonderful. I think the one with cherry-blossom (sakura) is cool. My mother said it was good too. このような感じでしょうか。

rafhaf
質問者

お礼

はじめましてtiameroさん!ありがとうございました!また次回もよろしくお願いします!