• ベストアンサー

「となる」と「になる」の違い 英訳

Becki(@becki_1564)の回答

• ベストアンサー
回答No.1

Because the expression "to naru" has an implication of finality (having reached the final stage of something) it can't be used with words like "nigiyaka" or "genki" where a final stage is difficult to clearly define. Any case of "to naru" can be replaced with "ni naru" but the reverse is not true. でいかがでしょうか?

kameco00
質問者

お礼

ありがとうございました。大変助かりました。