• 締切済み

英語にお願いします<m(__)m>

ついこのあいだアメリカに帰った友人に手紙を書きたいのですが英語がいまいちわかりません:'(これをどなたか英語になおしていただけないでしょうか?!相手の名前はHにします!!長いですがお願いします(T_T) 大好きなHへ。アメリカに帰ってもう3カ月が過ぎようとしています。正直に言うと最初はHがいないのに慣れるのが大変でした。Hがいるのが当たり前になっていて、いないのがとても悲しくて毎日泣いてたんだよ(笑)。Hは日本に来てよかったと思いますか?また来たいと思いますか?本当に狭くて住みにくい家なのに、文句ひとつ言わず、いつも笑顔で居てくれてありがとう。怒りっぽい私と普通に接してくれてありがとう。姉として、全然頼りなかったし、いつもHの事困らせてばかりだったけど、私のことを姉として、心配してくれてありがとう。私はホストシスターとしてHに出会えた事に感謝しています。日本に来てくれてありがとう。それとこのあいだの冬休みはいろいろありがとね☆私が過呼吸になって、辛かった時そばにいてくれてありがとう。心配してくれてありがとう。何も言わなくても私の事わかってくれるHが大好きだよ!もちろん弟として。Hは私の事姉としても、一人の人間としても好きじゃないもんね~でもね過呼吸になった時はHがそばにいてくれたから私は助かったんだよ!ありがとうじゃ伝えきれないや・・・これから先いつ会えるか分からないけれど、会った時は前と変わらないHでいてください。日本にも遊びに来るんだよ~Hの家はちゃんと日本にもあるんだから。

みんなの回答

• jesuisyu
回答No.2

Dear H. Already 3 months has past since you went back to the U.S. To be honest, I really had a hard time accepting the life without you. You were always there and I spent crying everyday that you had to leave. How did you feel about the life in Japan?Do you wanna visit again? Even though my house is small and supposely not comfortable enough, you did not complain at all and always had smile on your face. I guess I was not qualified enough to be your sister, and even though I always had to make you worry about me, you treated me like a real sister. I can't imagine how thankful I am that I could meat you as a host sister. H, Thank you so much for coming to Japan. Also thank you for the last winter break, I really had fun. When I fell in hyperventilation, you helped me out and thank you for worrying about me. You figured out how I was feeling without any words said. I really love you as my brother. I know you did not like me as much as I liked you, but you really helped my life when I fell in hyperventilation. For this, I can't express how thankful I am. I am not sure when will be the next time seeing you, but I just would like you to be yourself, and I hope you come visit me in Japan. Remember, there is always a place for you in Japan. Your sister, 貴方の名前 みたいな感じでしょうか。 急いで打ちましたが、意味は通じるはずです。 日本語でいう「笑」などを加えたい場合は「lol」(laugh out loudの略)などを付けてみても良いかもしれません。

sand2
質問者

お礼

早い回答ありがとうございました☆ とてもたすかりました(*^^)v