• ベストアンサー

日本語の英訳!!!

kounaienの回答

• ベストアンサー
  • kounaien
回答No.1

・She kept to the oracle and came to be left to the army at the age of 16. ・2 years after that, she faced trial for heresy and burned at the stake. ・Moreover, I can’t possibly lead the army at the age of 16 てなとこでしょうか。 単語的にも中二レベルにはおさめられませんでした。 文法的に分からなかったら言ってください。