• ベストアンサー

英文に直してください。

こんにちは。 ハリー・ポッターに出演している フランク・ディレインさんにファンレターを書きたいのですが 英語がまったく出来なくて困っています。 文章を英文に直していただけませんか? アメリカ英語ではなくイギリス英語でお願いします。 Dear Frank Dillane, Hello.How are you? My name is ○○○.I am a huge Harry Potter fan. I became a great fan of yours since watching "Harry Potter and the Half-Blood prince". フランクさんが演じた16歳のトム・リドルは 見惚れてしまうほど綺麗で、とても素晴らしかったです。 トム・リドルは、あまり表情豊かなキャラではないため、 どのように表現するのだろうと気になっていました。 しかし、フランクさんの演技は見事にトム・リドルを表現されていて とても感激しました。 怪しい雰囲気や表情など、どれも最高に良かったです。 次回の「ハリー・ポッターと死の秘宝」も楽しみにしています。 映画の撮影などで大変忙しいと思いますが、 病気や怪我などに気をつけて頑張って下さい。 あと、良ければ貴方のサイン入りの写真を送ってもらえませんか? これからも、フランクさんの健康と成功を願っています。 お元気で。 ○○○より 長文で大変かと思いますが、宜しくお願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
noname#102281
noname#102281
回答No.1

こんにちは。 イギリス英語に精通していないので、多少不明な点はあるかと思いますが、通じないわけではないと思いますので、ご了承ください。 Frank whom performed 16-year-old as Tom Riddle , it was looking admiringly beautiful, and very wonderful. I was anxious Tom Riddle was how expressing it because he was not a too expressive character. However, Frank's acting was deeply very moved for Tom Riddle to be expressed splendidly. All were good highest like mysterious atmosphere and the expression, etc. I'm looking forward to the next "Harry Potter and treasure of the death". I wish you work too hard taking the sickness and the injury, etc. If you don't care, whoud you like to give me your picture on your autograph ? Hereafter, I hope that Frank is health and success. Sincerely , XXX ご参考まで。 

teismo
質問者

お礼

この度は回答ありがとうございます。 こんなにも早く回答していただき 本当に嬉しく思っています。 ありがとうございました!

その他の回答 (1)

回答No.2

Tom Riddle which you played was so brilliant, that I couldn't take my eyes off. I reckon from reading the book, that Tom Riddle doesn't really show expressions on his face, so I was very curious how the actor would act. However, I was inspired when I saw the way you act. It was exactly the right image that I had. Those mysterious atmosphere and expressions were all great. I'm looking forward to seeing the next film, "Harry Potter and the deathly hallows". I'm sure you are very busy taking films and such, but please take care of your health and body. And if you are OK, would you please send me your photo with your sign in it? I will always be willing your good health and success. Please take care of yourself. Sincerely, From○○ 最初の方のはなんだか翻訳ソフトで訳した感じで、 ところどころ不自然です。 イギリスに少しだけ住んでました。 お役に立てれば幸いです♪ そして私もハリーポッターの大ファンです!!!★

teismo
質問者

お礼

この度は回答ありがとうございます。 指摘もしていただき感謝しています! ハリーポッターの大ファンなのですか!嬉 私も大好きなんです!^^