• ベストアンサー

英訳依頼で申し訳ありません。。。

海外のソフトメーカーへ問い合わせしたいのですが・・・ exite変換かけると怪しい感じになってしまいまして・・・ DWG 形式のファイルを PDF に変換するにあたり、DWG で設定されている用紙サイズを自動で PDF に引き継ぐ方法はありませんか。 バッチで変換かけると用紙サイズが固定になってしまいます。 例えば、A3 サイズであれば PDF も A3、A4サイズであれば PDF も A4 に、という意味です。 どうぞ、よろしくお願い致します。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • mabomk
回答No.2

一番です。 少しだけ(本間に微細な)修正して、 Please let me know the best and recommended way to print any DWG file in PDF format without changing its original paper size. At default setting, when a DWG file is batch-processed for print, paper size is given at fixed one. For example, I want to have DWG file of A3 size printed in A3 sized PDF, alike DWG A4 in PDF A4, and so on.

YoshiakiKun
質問者

お礼

ありがとうございます! 参考にしてアレンジして送ってみます!!

その他の回答 (1)

• mabomk
回答No.1

I want to know the best way to print any DWG file in PDF format without changing its original paper size. At default setting, when a DWG file is batch-processed for print in PDF, paper size is given at fixed one. For example, DWG file of A3 size be printed in A3 size PDF, DWG A4 in A4 PDF, and so on. 推敲していないので、あまり自信はありませんが、、、、、(泣)