• ベストアンサー

英訳お願いします!

以下の文章を英語にしたいのですが、うまく伝えられなかったのでお願いします! 「先日あなたのサイトから以下の曲(メールの下に記載)を購入しましたが、○○という曲に不具合があるようで、何回ダウンロードしても途中で終わってしまいます。至急確認して、新しいダウンロード先URLを送ってください。」

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Chicago243
回答No.1

I bought the following tunes (or music data) on your web site “http://www.--------“ the other day (or on Jan 21th, 2006), however download could not be completed. I followed your instruction for the download and repeated download many times. But the results were all the same. I would like to have the complete data, because I already paid money for it. Could you check your music data and web site, and give me information to get the complete data for which I paid. music data I bought XXXXXX XYXYXY XYZXYZ

happy2bhardcore
質問者

お礼

御回答ありがとうございます、早速送ってみました。 また何かしら返答があると思うので、そのときにまたお願いします