• ベストアンサー

英文にしてください。

下記、英語にしてください。 (1)11月に会えるのが待ち遠しい。楽しみにしています。 (2)去年送った(郵便)DVD届きましたか? (3)友達みんなに2人のこと話したよ。本当に仲良しでいい夫婦なんだってこと、私もそんな仲良しな家庭を築けたらいいな。 (4)彼とは小学校、中学校、高校が同じ同級生。優しくて私の意見をいつも尊重してくれる人だよ。いつか2人にも会わせたいなあ。 (5)こんなに綺麗な景色は今まで見たことがない。 (6)この景色が大好きです。 以上、お願いします。

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • SPS700
回答No.1

1. I can hardly wait to see you in November. 2. Did you receive the DVD I sent you (by regular mail) last year? 3. I have been telling my friends how loving a couple you are. I hope someday I can build a happy family like yours. 4. With him I have been a classmate in the elementary, middle, and high schools. He is nice and respects my views. I hope to introduce him to you someday. 5. I have never seen a place this beautiful. 6. I love this scenery.