• ベストアンサー

英語で

英語で EXILE新メンバー入って2周年 おめでとうございます。 2年前に開場で新メンバー発表が ドキドキしました。 って教えて下さい

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • 92128bwsd
回答No.2

Congratulations for two years anniversary of Exile's current chapter having added five new members. I remember that I was really thrilled at the announcement location of new members two years ago.

その他の回答 (1)

• SPS700
回答No.1

Congratulations on entering your second year since joining the EXILE. I was excited to hear the names of new members two years ago.