• ベストアンサー

英訳お願いします

労働時間は個別に定められた労働表により決定する

• 英語

質問者が選んだベストアンサー

• ベストアンサー
  • Him-hymn
回答No.3

補足 Employees' working hours are written in the WORKING HOURS CHART. →こう直せばよろしいと思います。

その他の回答 (2)

• ddeana
回答No.2

Working hours are determined by the individual worksheet. ではいかがでしょう?

• Him-hymn
回答No.1

Your working hours will be decided according to the attached working hour list. 以上でいかがでしょうか?

takatakana16
質問者

補足

Employee working hours are considered to by the INDIVIDUAL WORKING HOURS CHART. これはおかしいですか?