• ベストアンサー

説明の文章の英訳です。

gaucho7の回答

• gaucho7
回答No.2

#1さんの英訳で充分なのですが、ただ価格が一桁少ないのでその訂正をかねた英訳例です。 I am not an expert on German knives but it is a rare type of knife which is hard to come by in Japan. It was possibly produced sometime during the period from 1950s to 1970s. If you want to win the bid at (US) $500 for the knife, you can have it with free shipping and handling fee. It is hard to come by=手に入りにくい ご参考まで