• ベストアンサー

※大至急!※ 以下の日本文を英文に翻訳願います

tnkmsyの回答

• tnkmsy
回答No.1

You are my parents, and my marriage, must be well-to-face talk Of course, in Japanese, not Japanese, it'll be rude Once my parents easily the marriage will not accept international But also it's up to your will Just how seriously you, and whether a realistic idea

参考URL:
http://translate.google.co.jp/#